Tuesday 5 July 2011

SAYA SAYANG GEOMATIKA

saya sayang geomatika kerana daripada kolej geomatika inilah saya telah mencari identiti sebenar saya..saya sayang geomatika kerana disini saya dapat menimba ilmu pengetahuaan..dapat mempelajari sesuatu yang terbik seperti course yang saya pelajari..selain dari itu,mengapa kolej geomatika terbaik adalah kerana koej geomatika ternama di bibir para penuntut kolej ini..Geomatika  kolej juga mempunyai para pengajar yang terbaik dan juga tempat pembelajaran amatlah selesa dengan penghawa dingin dan meja yang cukup baik..geomatika kolej bukan sahaja menempatkan pelajar didalam kolej malahan untuk pelajar akitek mereka akan pergi belajar ke luar kawasan kolej..dan untuk diploma pelancingan mereka pula akan pergi lawatan melancong agar mereka lebih mendalami bagaimana pembelajaran dari segi pelancongan..di kolej ini bukan hanya belajar tertutup hanya di kawasan kolej malahan ia juga di luar kolej contohnya seperti bidang saya...saya juga belajar makeup seperti mana bekerja bersama astro bersama dengan pensyarah saya En Eyoi Adam..beliau telah memberi kami ruang pengalaman untuk memperlajari bidang dan selok belok dalam bidang pekerjaan ini..dari sini kami berpeluang untuk merasa pengalamanyang sukar dan jarang pelajar lain dapat merasai..

No comments:

Post a Comment